ריטריט יוגה, מדיטציה וריקוד בגיאורגיה

אודות

ריטריט יוגה, מדיטציה וריקוד בגיאורגיה 4-9/06
מתרגשים במיוחד להציג את חופשת הקיץ במלון ספא מפנק בהרי הקווקז, ריטריט המשלב תרגולי יוגה, מדיטציה ושיעורי ריקוד והכל בשילוב של ספא מפנק בנופים עוצרי נשימה בריזורט הממוקם בלב הטבע, אל מול אגם קסום.

ריטריט יוגה, מדיטציה וריקוד בגיאורגיה נועדה לחלוק את הטוב שבעולם הוולנס עם כל אחד ואחת ומתוך ניסיון ארוך שנים שלנו בהפקת ריטריטים והדרך שהיוגה שינתה את חיינו והכניסה אור ושלווה לחיינו.

יצירת ריטריט יוגה, מדיטציה וריקוד בגיאורגיה נועדה ליצור חופשה מרגיעה ומהנה באחד האיזורים היפים ביותר בגיאורגיה, נתארח במלון ספא מפנק ברמה גבוהה, נטייל בטבע ונאכל אוכל מסורתי.

נתרגל יוגה ויניאסה קשובה לגוף ומותאמת לכל הרמות, נכיר את ריקוד הסוריהסול – “ריקוד נשמת השמש” לשחרור הגוף והנפש.
השפה התנועתית והמוזיקה מבוססות על מערכת הצ’קרות ופילוסופית היוגה והטאו. כל שיעור הוא הזמנה לחזק, לטפח ולאזן את איכויות הצ’אקרות בגוף, בתנועה ובהכרה.

נטייל בטבע סביב המלון ונחווה סדנת בישול מסורתית, ננוח בספא המפנק וניפגש לשיחות מלב אל לב על הריפוי הקיים בתנועה ועל האור שקיים בתוכנו וכיצד נוכל להגביר ולטפח את הנוכחות שלו ביום יום.

לוח זמנים

לוח הזמנים המלא יפורסם בקרוב…

לינה

אתר הנופש והספא ממוקם בלב אזור קאחתי. שטחו מתפשט סביב האגם והוא מוקף בהרי הקווקז הציוריים. שעתיים נסיעה מהבירה אתר הנופש פתוח לאורחים במהלך כל ארבעת העונות.

הכל התחיל בשנת 2008 כמלון משפחתי בן 7 חדרים וחלום גדול של אדם אמיץ. צעד אחר צעד הפך אתר הנופש ומקום ייחודי עם שירות ברמת פרימיום, תשתיות מתקדמות, למעלה מ-200 חדרים, מבחר מתקני בריאות & וולנס, חדרי כושר, ספא מפנק, מסעדות גורמה, סוסים וכרמים.

מחירים

  • אדם בחדר סטנדרט זוגי 1350

    הרשמה מוקדמת עד לתאריך 4.4.24

  • אדם בחדר סטנדרט זוגי 1450

    מחיר מלא

  • תוספת שדרוג לחדר לבד 250

ארוחות

חצי פנסיון

צוות המנחים שלנו

לינדה אהרון
לינדה אהרון

לעולם היוגה נחשפתי לראשונה בשנת 2000 כאשר למדתי אצל מורי איתן ויגודסקי. מספר שנים לאחר מכן, עקב לחץ בחיי, יצאתי לריטריט שיבננדה באוסטריה ששינה את חיי. את קורס מורים ליוגה למדתי אצל רוקסי סטולק שבהשראתה הבנתי את מסע הקסם של יוגה. לאחר מכן יצאתי לקורס הכשרת מורים בשיטת סוריה סול וכיום אני משלבת את הריקוד עם היוגה. תירגול יוגה עבורי הוא מסע וזרימה בתוך החיים, כלי שמזכיר לי לעצור לרגע, לנשום עמוק ולזר

איך תגיעו אלינו

הכל כלול – טיסות והעברות כלולות במחיר

מאמרים שיתנו לכם השראה

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

FindMyCenter2

אנו מודים לך על התעניינותך ב-findmycenter נחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן