חופשת השקט של הלב – יוגה, פילאטיס וריקוד

אודות

חופשת השקט של הלב – יוגה, פילאטיס וריקוד בקפריסין עם לינדה ודלית.
לינדה מובילה ויניאסה יוגה & סוריה סול, ריקוד נשמת השמש ותנועה דרך הצ’אקרות יחד עם דלית דרורי אשר תעביר שיעורי פילאטיס.

מתרגשים במיוחד להציג את חופשת הקיץ בהובלת לינדה אהרון – מקימת סורנטו בריאות & וולנס ומורה ליוגה וסוריהסול ודלית דרורי, המורה הבכירה בישראל לפילאטיס.

חופשות הבריאות של סורנטו נולדו מתוך החזון והרצון של לינדה לחלוק את הטוב שבעולם הוולנס עם כל אחד ואחת ומתוך ניסיון חיים האישי שלה כיצד היוגה שינתה את חייה והכניסה אור ושלווה לחייה.

חופשת השקט של הלב בקפריסין עם לינדה היא חופשה מרגיעה ומהנה באחד האיזורים היפים ביותר בקפריסין – לאטצ’י, נתארח במלון ביתי ונעים עם חוף ים פרטי סמוך לפארק הלאומי AKAMAS.

נתרגל יוגה ויניאסה קשובה לגוף ומותאמת לכל הרמות, נכיר את ריקוד הסוריהסול – “ריקוד נשמת השמש” לשחרור הגוף והנפש.
השפה התנועתית והמוזיקה מבוססות על מערכת הצ’קרות ופילוסופית היוגה והטאו. כל שיעור הוא הזמנה לחזק, לטפח ולאזן את איכויות הצ’אקרות בגוף, בתנועה ובהכרה.
את הפילאטיס נתרגל בשיעורים אשר יתרכזו בנושאים שונים, שיעורים מלאים בתוספת סדנאות קצרות וממוקדות.

נטייל בטבע סביב ונצא להפלגה ללגונה הכחולה, נרחוץ בים המרפא וניפגש לשיחות מלב אל לב על הריפוי הקיים בתנועה ועל האור שקיים בתוכנו וכיצד נוכל להגביר ולטפח את הנוכחות שלו ביום יום.

לוח זמנים

לוח הזמנים המלא יפורסם בקרוב…

לינה

מלון קטן באווירה משפחתית, שמציע לאורחיו הכנסת אורחים קפריסאית למופת!
ממוקם באזור מפרץ הזהב – 500 מטר מהמקום השליו ביותר בקפריסין, הפארק הלאומי Akamas Peninsula, בצפון מערב קפריסין כארבעים קילומטר מפאפוס.
תוכלו ליהנות מהחוף הארוך והמבודד, מאחר וזה המלון האחרון לפני הפארק.

מחירים

  • חדר סטנדרט 1190

    הרשמה מוקדמת עד 06.04.24

  • חדר דלוקס 1290

    הרשמה מוקדמת עד 06.04.24

  • חדר סטנדרט 1290

    מחיר מלא

  • חדר דלוקס 1390

    מחיר מלא

  • תוספת שדרוג לחדר פרטי 200

ארוחות

חצי פנסיון

צוות המנחים שלנו

לינדה אהרון
לינדה אהרון

לעולם היוגה נחשפתי לראשונה בשנת 2000 כאשר למדתי אצל מורי איתן ויגודסקי. מספר שנים לאחר מכן, עקב לחץ בחיי, יצאתי לריטריט שיבננדה באוסטריה ששינה את חיי. את קורס מורים ליוגה למדתי אצל רוקסי סטולק שבהשראתה הבנתי את מסע הקסם של יוגה. לאחר מכן יצאתי לקורס הכשרת מורים בשיטת סוריה סול וכיום אני משלבת את הריקוד עם היוגה. תירגול יוגה עבורי הוא מסע וזרימה בתוך החיים, כלי שמזכיר לי לעצור לרגע, לנשום עמוק ולזר

דלית דרורי
דלית דרורי

חיה ונושמת את עולם התנועה מהילדות: מעולם המחול אל עולם ה-FITNESS, אל עולם הפילאטיס והיוגה, השיאצו והתרפיה והיום מביאה את כל העולמות ביחד, ובעיקר מביאה את עצמי… התרגול עבורי הוא חקירה אינסופית של הגופנפש: חיבור לנשימה, חיבור להלך הרוח, תשומת לב, הקשבה, אי של שפיות, "דייט" עם עצמי! מטרת העל שלי היא להביא עוד ועוד אנשים ל"דייט עם עצמם"… ושהדייט יהפוך לקשר של חיבור, הקשבה , אהבה ושנסמוך על עצמנו ושתמי

איך תגיעו אלינו

הכל כלול – טיסות והעברות כלולות במחיר

מאמרים שיתנו לכם השראה

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

FindMyCenter2

אנו מודים לך על התעניינותך ב-findmycenter נחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן