שבועות – יוגה, פילאטיס ומדיטציות בחצי האי פלופונס

אודות

כבר שמונה שנים שאנחנו מרגישים בבית בכפר הקסום והידידותי דרפנו בחצי האי פלופונס, ביוון. שם, בקצה הכפר, ליד חוף ים נקי וצלול, ישנו מלון מושלם בדיוק לסדנאות שלנו, שם נקיים ריטריט יוגה, פילאטיס ומדיטציות בתנאים הכי מטיבים שיש.

לוח זמנים

תרגול יוגה שפותח את היום

ארוחת בוקר

זמן חופשי

שיעור פילאטיס

ארוחת ערב

לינה

מלון בבעלות משפחתית של משפחה יוונית מקסימה. בעלת המקום, כריסטינה, עוסקת מעל ארבעים שנה בעסקי תיירות, ולה גם מתחם קמפינג ומסעדה על החוף – שם נאכל את ארוחות הערב. במלון בו נלון 20 חדרים בלבד, כולם זהים בגודלם ובעיצוב הפנים שלהם. החדרים חדישים, נוחים ויפים, ומציעים את כל מה שאדם צריך כדי להירגע, לנוח ולהתחדש: מיזוג אוויר, מים חמים וקרים, מיטות נוחות, מטבחון, טלוויזיה ומרפסת באוויר הפתוח לנוף עוצר נשימה.

בחוץ: מסעדה, בר, בריכת אינסוף מוקפת מיטות שיזוף, פינות ישיבה ואולם תרגול בגודל 170 מ”ר שבנינו במיוחד עבור הסדנאות שלנו.

חוף הים המוסדר של המלון, שבו מיטות שיזוף ושמשיות לשימושכם החופשי, נמצא במרחק הליכה של חמש דקות מפתח המלון, הליכה נעימה ונוחה דרך שדות וגידולים.

את ארוחת הבוקר נאכל במסעדת המלון. כל המוצרים בארוחות הבוקר והערב הינם טריים וביולוגיים, את חלקם הגדול המשפחה מגדלת ומייצרת בעצמה בגידול אורגני בחווה שלהם.

ארוחת הערב תתקיים במסעדת טברנה מקומית על חוף הים.

מחירים

  • אדם בחדר זוגי 4150

  • אדם בחדר זוגי - נוף לים 4450

  • אדם בחדר סינגל 4900

ארוחות

חצי פנסיון.

צוות המנחים שלנו

צאלה טמיר
צאלה טמיר

מורה בכירה משנת 1994 , מהדמיות הבולטות בתחום הפילאטיס בישראל. למדה והוסמכה ללמד את השיטה ב physical mind institute שבארה"ב ע"י Jillian Hessel - מהמורות המובילות בתחום. לאחר תום הכשרתה הוזמנה צאלה לעבוד אצל Jillian שם נפגשה עם מגוון רחב של אוכלוסיות, ממקרים שיקומיים עד ספורטאי-על כמו ה: Lakers L.A.

ראם הראובני
ראם הראובני

מאסטר ליוגה ויניאסה, מורה, מכשיר קורסי מורים מזה 15 שנה. למד זן שיאצו, ביואנרגיה, עיסוי איורוודי. הקים את סטודיו פראנה יוגה, תל אביב וגבעתיים. היה חבר ועד בארגון מורי היוגה הישראלי. חבר בוועדה הפדגוגית בארגון מורי היוגה הישראלי. בשנים האחרונות מתגורר בחוקוק והבעלים המשותף של ליבה מרכז לתנועה. מלמד ועוסק בחקר הגוף והתודעה מגיל צעיר, התנסה וחקר סגנונות יוגה רבים.

איך תגיעו אלינו

מאמרים שיתנו לכם השראה

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

FindMyCenter2

אנו מודים לך על התעניינותך ב-findmycenter נחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן