ריטריט וולנס בסגנון יווני – שבועות

אודות

ריטריט וולנס בסגנון יווני בחג שבועות
בחצי האי פלופנס היפייפה והאהוב על מטיילים מכל העולם, בקצה כפר יווני פסטורלי וקסום, שוכן בית המלון הייחודי בו נתארח ל- 5 ימים מרגיעים ומהנים בחופשת שבועות הקרובה.

המלון המשפחתי יארח את הקבוצה שלנו בלבד, כך שנהנה מתחושה של אינטימיות ושקט נהדרים עם המון יחס לבבי ואישי לכל אורח.

המלון ממוקם על רצועת חוף פרטית ומושקעת מרחק דקות ספורות של הליכה מהמלון וכל החדרים נעימים ונוחים ומשקיפים לנוף עוצר נשימה מכל עבר.

האווירה המשלבת נופים, שקט ופרטיות הם הסביבה האידיאלית לסדנאות שנעבור יחד לגוף ולנפש, נתרגל יוגה ומדיטציה עם מדריכת סורנטו, שתמקד את השיעורים בתנועה משחררת וממריצת אנרגיה ומתאימה למתרגלים בכל רמה.

את הסדנאות נתמוך בתזונה ביתית בריאה עם ארוחות בוקר טריות במלון וארוחות ערב במסעדה מקומית מעולה לאויירה יוונית שמחה ואוכל טעים במיוחד!

נשלב טיולים יומיים וגם טיול בעיר הכי יפה ביוון – נאפפליון ונספוג עוד מהתרבות והמראות המקומיים היפייפים עם זמן חופשי לסייר בעיר.

ריטריט וולנס בסגנון יווני היא חופשת בריאות שאנחנו אוהבים במיוחד בזכות המיקום המושלם, הטבע הנדיר סביב והאיזון המושלם בין מנוחה ורגיעה ותוכן עם ערך מוסף לחיים של כל אחד מאיתנו, בואו להיטען באנרגיות ולפתוח את הלב לאפשרויות חדשות ומרגשות של חיים בריאים.

לוח זמנים

לוח הזמנים המלא יפורסם בקרוב…

לינה

במרחק של שעתיים מאתונה, בין ההרים הירוקים של פלופונס, באזור שופע פרחים ועצי תפוז, נמצא מלון דירות מלבב ומשפחתי, הממוקם כ-50 מטרים בלבד מחוף הים.

מטרתנו הייתה למצוא לכם מקום עם אווירה מסבירת פנים, כזו שתגרום לכם להרגיש כאילו מצאתם בית חדש משלכם בחו”ל. בית המלון מנוהל על ידי עסק משפחתי והוא משלב בין נוחות למסורת במחירים נגישים ונוחים. שנים רבות של ניסיון ומקצועיות מצד הצוות נועדו להבטיח שהחופשה שלכם תהיה בדיוק כפי שאתם מדמיינים אותה ברוחכם. בית המלון אידאלי לזוגות, משפחות, וקבוצות.

 

מחירים

  • אדם בחדר סטנדרט זוגי 1290

    הרשמה מוקדמת עד לתאריך 11.04.24

  • אדם בחדר סטנדרט זוגי 1390

    מחיר מלא

  • תוספת שדרוג לחדר פרטי 250

ארוחות

חצי פנסיון

צוות המנחים שלנו

איילת זיו
איילת זיו

מורה ליוגה בוגרת מכון וינגייט. מדריכת צ'יקונג רפואי מטעם המרכז לרפואת הרמב"ם. בעלת הסטודיו "עת היוגה" בבת חפר. מובילת פרוייקט "יוגה בשקיעה בעמק חפר" בחסות המועצה האזורית. מורה ליוגה בבי'ס תיכון ובחטיבת ביניים. איילת מלווה סדנאות בארץ ובחול ומלווה מוסמכת במדיטציה א.נשים שמתמודדים עם סרטן, מטעם עמותת 1*1. הרכות של זרם הויני יוגה, שמתומצתת במשפטו של דסיקשר: "יש להתאים את היוגה לאדם ולא את האדם ליוגה", לצד הדיוק ושבעת העקרונות של הויג'ננה יוגה, מעצבים את שיעורה של איילת ומתאחדים לכדי הרמוניה בין גוף, תודעה ונשימה. הצ'יקונג הרפואי מוסיף נופך מדיטטיבי לאימון ומאפשר להרחיב את גבולות הגמישות, החיבור לעצמינו ומעמיק את הבנתינו בתפיסת העולם המזרחית, בה הצ'י, הפראנה , החתירה לאיזון תופסים מקום מרכזי.

איך תגיעו אלינו

הכל כלול – טיסות והעברות כלולות במחיר

מאמרים שיתנו לכם השראה

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

FindMyCenter2

אנו מודים לך על התעניינותך ב-findmycenter נחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן