לב וליבה – לחיזוק מערכת חיסון ואיכות החיים

לב וליבה

בהמשך לחקירה של לב וליבה, הנושא שקיבלתי לחקור השנה, אני לומדת וחווה כמה חשובה הבריאות של הלב עבור הבריאות של המערכת כולה. לא סתם ברפואה סינית הוא נקרא הקיסר. תשמרו על הלב שלכם בריא ושמח והוא ישמור על כל המערכת. זה לא סתם משפט יפה – זה קריטי.הלב שלנו הוא המחולל הגדול ביותר בגוף שמייצר את השדה האלקטרומגנטי שלנו ובונה וקובע עבורנו את טיב המפגש עם המציאות שסביבנו. זה מנוע חשוב שעושה הרבה יותר מלפמפם את הדם בגוף.
אבל כמה אנחנו באמת מתייחסים ללב שלנו? כמה אנחנו באמת עוצרים להרגיש אותו? תראו כמה בעיות לב יש כרגע..היום אני לומדת לחשוב ולהרגיש את הלב שלי כמו חיה קטנה שחיה בתוכי. היא ‘אני’ יותר מכל דבר אחר בחליפה כולה. הוא ה’אני’ היותר יפה ותבוני שלי, ואני צריכה לשמור עליו מכל משמר.
אני אוהבת לקרוא לו קודש הקודשים, כי אם מסתכלים על המבנה של הגוף, הלב (גודל אגרוף), יושב במרכז הגוף, מעל הסרעפת, עטוף בשתי ריאות רכות (כמו שמיכות פוך), שמעסות אותו עם כל נשימה, וכל זה עטוף ומוגן על ידי מיכל הצלעות שהוא ארון הקודש עצמו, חזק ויציב. כשמשהו מונח במקום כזה מרכזי עם שמירה והגנה כזו רצינית, אפשר להבין שמדובר כאן במשהו חשוב.רק תתבוננו במבנה של הגוף שלכם ותבינו הרבה על הטכנולוגיה המשוכללת הזו. 
האם אתם יכולים להרגיש את הלב שלכם כרגע? מה שלומו?מתי בפעם האחרונה הקשבתם לו?
אז כשאני אומרת לשמור על הלב אני לא מתכוונת לזה בצורה שתנתק אותו מהחיים, שהוא לא ירגיש או יפגע לעולם (הוא לא באמת יכול להיפגע), לב צריך חיבור וקשר, ריגושים והרפתקאות. מבחינתי לשמור עליו אומר קודם כל להתייחס אליו! לפחות פעם ביום!! לבדוק מה שלומו, איך הוא מרגיש..ואז לבדוק ולייצר עבורו חוויה של ביטחון. זה המפתח ללב בריא – חוויה של ביטחון. 
בשביל זה צריך ליבה. ליבה היא אמצע, מרכז, להישען לתוכו. ליבה בריאה תהיה אמצע שמחובר לקרקע וניזון ממנה.כשהליבה בריאה יש ללב לתוך מה להשען והוא יכול לנוח בשקט ובביטחון, ולעשות בצורה הטובה ביותר את מה שהוא מתבקש לעשות – להרגיש. ולהיות הקיסר החכם והנבון של החליפה כולה. כשאנחנו מסכימים להרגיש אנחנו הכי קרובים לעצמנו.
זה ככה על קצה המזלג, חומר למחשבה. ולדעתי יכול אפילו להיות מספיק כדי להביא שינוי חיובי פנימה – בסוף הכל אצלנו פנימה ומה שחשוב זה הפעולות הקטנות שלנו ביומיום. על ידי הפעלה נכונה של החליפה שלנו – השמיים הם הגבול. במיוחד בתקופה כזו שבה האנרגיות כאלו חזקות. חבל לא לנצל אותן או לבזבז אותן על פחד, חרדה וחולי.
תשמרו על הלב שלכם ואחד על השניה.

באהבה רבה,

ניה

לראות את כל האירועים של ניה באתר לחצו כאן.

ניה לוין
ניה לוין
מורה מנוסה ליוגה, מלמדת ומטפלת בדרך היוגה ובדרך של הפנמה גופנית (אמבודימנט).

אולי יעניין אותך גם

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

FindMyCenter2

אנו מודים לך על התעניינותך ב-findmycenter נחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן