ריפוי וצמיחה בדרך היוגה – ריטריט יום בעמק חפר

אודות

אנחנו שמחים להזמין אתכם לריטריט יום מיוחד עם יעל שקד, יום בו נתמקד בריפוי וצמיחה באמצעות היוגה, דרך תרגול פיזי ולימוד הפילוסופיה בשילוב עם תזונה מחזקת ומרפאת של השף טל דדון וחווית הרפיה של צלילים מרפאים.

הריטריט יתקיים במושב כפר מונאש בחלל המיועד לסדנאות ואירועי וולנס. חלל תרגול סגור עם רצפת פרקט, טבע יפיפה ופינות קסומות לשבת ולחזור לתחושת החיבור לאדמה.

יוגה היא גישה מעמיקה ורבת עוצמה לחיים.
זוהי שיטה העושה שימוש במגוון כלים: תנוחות, נשימות, מדיטציה, חקירה ויישום בחיי היום יום, המובילים לבריאות פיזית ומנטלית, רגיעה וויסות, ופיתוח מודעות עצמית.
התרגול והלימוד המסייעים לנו לטפל בכלל המערכת הרב רובדית גוף- נפש- רוח, אל עבר איזון ובריאות.

דרך היוגה השלמה אליה מכוון התרגול והלימוד, כוללת תרגול ברובד הפיזי, האנרגטי והמנטלי ומאפשרת ליוגה לחלחל ולהיות נוכחת ביום יום – בתנועה, בנשימה, במחשבה, בכוונה ובפעולה אל עבר הגשמה.
בריטריט נתרגל תרגול מווסת שמכוון אל איזון בין גיוס ומאמץ לבין הרפייה והתמסרות וניצור תנאים מיטביים אל עבר ריפוי וצמיחה בדרך היוגה.

נתרגל מדיטציה כפי שמתוארת בכתב היוגה העתיק- היוגה סוטרה של פטנג’לי.
תרגול המדיטציה מתחיל בישיבה יציבה ונינוחה, ממשיך אל עבר פראניאמה של עידון והארכת הנשימה, כינוס החושים פנימה והתמקדות אל עבר השקטת גלי ההכרה. נקרא את הסוטרות המתאימות בטקסט ונכיר את שלבי המדיטציה השונים שיאפשרו השקטה והתבהרות פנימית.

מיינדפולנס הוא תרגול מדיטטיבי של תשומת לב רחבה. אנו שוהים בהתבוננות ומתרגלים את יכולת ההבחנה בכל מה שעולה בהכרתנו מרגע לרגע.
תרגול המיינדפולנס מוביל לפיתוח יכולת הבחנה ולזיהוי האובייקטים הנקלטים בשדה ההכרה שלנו. ההבחנה מחלחלת מהתרגול אל היום יום ומאפשרת לנו בהדרגה לראות מה קורה בתוכנו, ומה קורה מסביבנו, עם ידיעה זו נוכל לצאת לפעולה מדויקת יותר בעולם, ואף לדייק את עצמינו עם הזמן יותר ויותר אל עבר בריאות ומשמעות.

*יש מקלט במרחק 50 מטר מחלל התרגול

לוח זמנים

9:00-9:30 – הגעה, התכנסות ותה של בוקר
9:30-9:45 – שיחת פתיחה: למה באנו לכאן ומה צפוי לנו במהלך היום
9:45-11:00 – תירגול יוגה מכוונת ריפוי וצמיחה
11:00-11:15 – הפסקה
11:15-12:00 מדיטציה יוגית לפי כתבי היוגה
12:00-12:45 הפסקת אוכל
12:45-13:20 מיינדפולנס בדרך היוגה
13:30-14:45 סדנת צלילים מרפאים
14:45-15:00 סיכום

מחירים

  • מחיר רגיל 490

  • מחיר מיוחד ללקוחות FindMyCenter 470

    לעשרה הנרשמים הראשונים

ארוחות

כולל בראנץ

צוות המנחים שלנו

יעל שקד
יעל שקד

מורה בכירה ליוגה, יוגה נשית וויניוגה נשי, מטפלת ביוגה תרפיה, מנחה קורס הכשרת מורות ליוגה וקורס מורים ליוגה ויוגה תרפיה של מכללת קדן, סדנאות מדיטציה ומיינדפולנס, מחברת הספר “מבט על היוגה סוטרה של פטנג’לי” ומלמדת את פילוסופיית היוגה בקורסי העמקה. בעלת סטודיו ליוגה “וילה יוגה- מרחב ליוגה” במושב משמרת בשרון. לומדת, מלמדת ומעמיקה בעולם היוגה מזה כ-20 שנה.

איך תגיעו אלינו

אירועים נוספים שיעניינו אותך

מאמרים שיתנו לכם השראה

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

FindMyCenter2

אנו מודים לך על התעניינותך ב-findmycenter נחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן